sobota, 29 marca 2014

Kurczak ze szpinakiem w papierze ryżowym

Jakiś czas temu kupiłam papier ryżowy i zastanawiałam się co mogę z niego zrobić. Rozejrzałam się co mam w kuchni i proszę....oto efekty :)



PRZEPIS:

SKŁADNIKI:
papier ryżowy
400 g piersi z kurczaka

1 czerwona papryka
10 pieczarek
1 cebula
200-300 g szpinaku mrożonego (może być świeży)
przyprawy: czarny pieprz, słodka papryka, imbir, zioła prowansalskie


1. Macerujemy mięso w ziołach i odstawiamy na około 30 minut. Można dłużej ;)



2. Pieczarki kroimy w kostkę i dusimy aż do odparowania wody. Dodajemy pokrojona w kostkę cebulę i dusimy około 5 minut. Na koniec wrzucamy, wcześniej rozmrożony szpinak.




3. Dodajemy mięso i pod przykryciem dusimy, aż będzie gotowe




4. Papier moczymy w ciepłej wodzie, aż będzie miękki. Ja moczyłam pojedyncze płaty bezpośrednio przed nałożeniem farszu.




5. Nakładamy farsz i zawijamy :)



Możemy podawać podsmażone lub nie ;) świetnie też smakują z sosem sojowym!!

...i GOTOWE !!!


1 komentarz :

Unknown pisze...

wygląda bardzo apetycznie!

Prześlij komentarz