środa, 27 sierpnia 2014

Budyń jaglany

U mnie codziennie na śniadanie jaglanka. Pyszna i zdrowa, zwłaszcza z dodatkami :) Dzisiaj w nieco inne formie. Inspirację znalazłam tutaj. Świetnie rozwiązanie dla dzieci zamiast tradycyjnej kaszy (glutenowej).
Budyń pyszny, musicie spróbować !!!




PRZEPIS (na jedną porcję):


Składniki:
1 szklanka wody (może być mleka roślinnego)
2 łyżki mleczka kokosowego "Creaming" (jeśli nie używacie zamiast wody mleka roślinnego)
1 łyżeczka oleju roślinnego
2 łyżki zmielonej kaszy jaglanej
ulubione dodatki (u mnie banan, migdały, łyżeczka dżemu truskawkowego domowego, 1 łyżeczka miodu)



1. Do garnka z grubym dnem wlewamy wodę, dodajemy mleczko kokosowe i olej. 


2. Wsypujemy zmieloną kaszę jaglaną.
Wszystko razem gotujemy, ciągle mieszając.
Gotujemy, aż zgęstnieje. U mnie konsystencja była lekko lejąca, ale dodając 3  łyżki kaszy budyń będzie bardzo gęsty.


3. Na koniec wrzucamy dodatki.

...i GOTOWE !!!





3 komentarze :

Unknown pisze...

Wygląda naprawdę pysznie *,*

http://moja-wersja-amy.blogspot.com/

Dietetycznie na co dzien pisze...

..i taki jest :) spróbuj, a nie pożałujesz ;)

Unknown pisze...

uwielbiam takie smaki :) na pewno spróbuję

Prześlij komentarz