niedziela, 9 października 2016

Jak schudnąć jeśli nie lubi się ćwiczyć?


      Często moi podopieczni zadają mi takie pytanie. Jak schudnąc jeśli nie lubi się ćwiczyć? Najważniejsze w takiej sytuacji jest to, aby zacząć od małych zmian, które mogą przynieść duże efekty. To właśnie małe kroki i małe zmiany w naszej codziennej aktywności fizycznej mogą zachować nasze zdrowie i poprawić wygląd naszego ciała.


wtorek, 6 września 2016

6 tydzień (ostatni) doświadczenia z treningiem EMS. Moje efekty i opis doświadczenia.

Wrzucam posta z opóźnieniem :)


Dzisiaj zakończyłam treningi EMS, które trwały od 13 lipca.

Jak już pisałam w pierwszym poście (czytaj tutaj), treningi EMS były uzupełnieniem mojej aktywności fizycznej. NA poczatku planowałam robić sesje treningowe w odstępach co 4 dni, ale ze względu na nawał pracy i inne obowiązki po 3 tygodniu mogłam trenować z EMS 1 w tygodniu.


niedziela, 7 sierpnia 2016

4 tydzień doświadczenia z treningiem EMS. Przygotowanie do Treningu EMS

       Jak już pisałam w pierwszym poście (czytaj tutaj) od 13 lipca stosuję trening EMS. Jest to dla mnie swego rodzaju doświadczenie, które ma trwać 6 tygodni. Właśnie minął 4 tydzień i już mogę Wam coś więcej na ten temat napisać. 


poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Kotlety z kaszy jaglanej i ciecierzycy

Natchniona erVegan chciałam zrobić kolejne danie bezmięsne. Wyszło przepyszne!!


Orzeźwiający koktaj z ogórków, kiwi i miętą

Będąc we Wrocławiu w ostatnim tygodniu zakosztowałam w GreenWay'u takiego koktajlu/lemoniady. Jak tylko wróciłam do domu od razu z BIO ogórków mojej mamy zrobiłam ten koktajl. Musicie spróbować!!!