niedziela, 12 października 2014

Pudding z tapioki

Kolejny dzień z akcentem azjatyckim :) Pudding z tapioki!! :) mmm....jak to mój mąż mówi: "Pyszne pyszności" ;)



PRZEPIS (2 porcje):


Składniki:
na jedną porcję 4 łyżki kulek tapioki, ja przygotowałam na 2 porcje
200 ml mleczka kokosowego
2-3 szklanki mleka roślinnego (ja użyłam sojowo-ryżowego)
cukier wanilinowy lub pasta waniliowa 



1. Zalewamy kuleczki mleczkiem kokosowym i 1 szklanką mleka sojowo-ryżowego. Odstawiamy na noc w lodówce.


2. Namoczone kuleczki gotujemy na małym ogniu w 2-3 szklankach mleka roślinnego, dodając cukier wanilinowy. Można dodać też 1 łyżkę cukru trzcinowego (wszystko w miarę uznania, zależy jak bardzo słodki chcemy deser). Gotujemy, aż do momentu kiedy kuleczki będą przeźroczyste, mieszając.



3. Wlewamy do naczyń i odstawiamy do wystygnięcia. Po ostygnięciu wkładamy do lodówki na co najmniej 0,5 godziny, aż pudding stężeje.


...i GOTOWE !!!

Podajemy z musem owocowym, owocami lub dowolnymi dodatkami. Ja użyłam 1 łyżkę musu czekoladowego z awokado (przepis tutaj), żurawiną i wiórkami kokosowymi. 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz